Ćwiczenia na lepszy seks

Człowiek uczy się przez całe życie. Stykamy się z tymi słowami bardzo często i słusznie – jest w nich dużo racji. W szkole uczymy się wielomianów, słówek w języku obcych, mapy świata, interpretowania wierszy narodowych wieszczy, czy przeskakiwania przez kozła. W dorosłym życiu zaś, uczymy się rozmawiać z drugim człowiekiem, słuchać go empatycznie, uczymy się wyrozumiałości, negocjowania z klientami, czy uczymy się siebie.

Wiele osób, które już współżyją (lub jeszcze tego nie robią) nie mogą osiągnąć orgazmu z tej przyczyny, że zwyczajnie nie znają swojego ciała na tyle, by wiedzieć, co sprawia im przyjemność. Czasem silna więź emocjonalna nie wystarcza, by życie seksualne było udane. Co zatem może pomóc? Warto ćwiczyć mięśnie pochwy, które nie tylko sprawiają, że doznania seksualne są bardziej intensywne, ale również podnoszą libido. Czy ćwiczenie mięśni pochwy ma znaczenie tylko dla kobiet? Otóż nie! Mężczyźni często zauważają, że seks z kobietą jest mniej satysfakcjonujący, niż seks z kobietą, która nigdy nie była w ciąży. Jakie zatem można wykonywać ćwiczenia na lepszy seks?

Jakie ćwiczenia możemy wykonywać na lepszy seks?

Ćwiczeń jest mnóstwo – można sobie wybrać, ale najlepiej wypróbować wszystkie. Najpierw jednak warto zaznajomić się z tym, jakie mięsnie będziemy ćwiczyć. Są bowiem oddzielne ćwiczenia miednicy, ścianek pochwy i mięśni przepony brzusznej, oraz mięśni PC. Mięśnie PC, to mięśnie otaczające wejście do pochwy oraz otaczające odbyt. Mięśnie PC są bardziej znane jako mięśnie Kegla. Ćwiczenia należy rozpocząć od skupienia się na mięśniach PC. Ich wyćwiczenie ma ogromne znaczenie dla jakości stosunku. Nie są one trudne, wystarczy przez dwie sekundy napiąć mięśnie w ten sposób, jak czynimy chcąc zatrzymać oddawanie moczu. Następnie rozluźniamy je, wypychając tak, jak przy oddawaniu moczu.

Ćwiczenie powtarzamy przez 5-10 minut, z czasem zwiększamy długość ćwiczeń. Kolejny etap tego ćwiczenia będzie opierał się na szybkim kurczeniu i rozluźnianiu mięśni. Wykonujemy to ćwiczenie dwa razy dziennie – po przebudzeniu i przed pójściem spać. Jak sprawdzić, czy mięśnie miednicy są silne? Jeśli potrafisz ruszać biodrami na boki, do przodu, tyłu, oraz zataczać kółka, bez poruszania górnej części ciała – tak, są zdrowe. Jeśli tak się nie dzieje, warto wybrać się na pilates. Ćwiczenia można wykonywać także podczas seksu, rozluźniając i napinając mięśnie podczas stosunku.

Jakie korzyści płyną z ćwiczeń mięśni pochwy?

Okazuje się bowiem, że ćwicząc mięśnie pochwy możemy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu. Korzyści są zatem nie tylko ze strony seksualnej, ale i medycznej. Ćwiczenie mięśni pochwy jest zbawienne dla kobiet w ciąży. Okazuje się, że świadome rozkurczanie mięśni w trakcie porodu, będzie niosło następujący skutek, iż nie będzie potrzeby nacinania krocza, nie będzie też ono pękać. Ponadto, ćwiczenie mięśni pochwy jest niezbędne przy nietrzymaniu moczu.

Jeśli zaś chodzi o życie seksualne, zalet jest mnóstwo. Przede wszystkim podnosi się libido, uprawiamy seks bardziej świadomie, łatwiej jest doświadczyć orgazmu. Dzięki wyćwiczonym mięśniom seks jest wygodniejszy i przyjemniejszy dla obojga kochanków. Następuje też wzbogacenie zbliżenia seksualnego, podniecenie jest większe, zatem większa jest też satysfakcja ze stosunku.

O

Jestem pasjonatką dosłownie wszystkiego co kobiece i chcę się dzielić swoją wiedzą w tym zakresie. Udzielam moim czytelniczkom różnego rodzaju porad na kwestie, które je interesują. Nierzadko poruszam także tematy tabu.

About Aga

Jestem pasjonatką dosłownie wszystkiego co kobiece i chcę się dzielić swoją wiedzą w tym zakresie. Udzielam moim czytelniczkom różnego rodzaju porad na kwestie, które je interesują. Nierzadko poruszam także tematy tabu. Contact: Website | More Posts

2 Comments on Ćwiczenia na lepszy seks

  1. Kilka słów, a jakich przydatnych. Widzę, że naprawdę warto ćwiczyć te okolice. Ja jeszcze dzieci nie rodziłam, ale wolę to ćwiczyć, niż mieć rozcinane
    krocze. Bardzo ważna informacja, o której nie
    wiedziałam. Od dzisiaj zaczynam.

  2. Ps. Takie ćwiczenia można robić wszędzie: w pracy, szkole, domu. I tylko na plus dla nas.Bede polecać każdej koleżance.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*