Wypożyczalnia aut

Awatar użytkownika
Gacei54
Posty: 510
Rejestracja: pn sty 06, 2020 8:01 pm

Wypożyczalnia aut

Post autor: Gacei54 »

Hejka! Wiecie może jak działają wypożyczalnie aut? Jestem w tym totalnie zielony, ale chciałbym podwyższyć swoje kompetencje co do tych własnie wypożyczalni. Macie jakieś rady albo przydatne teksty? Chodzi mi o co podobnego do tego artykułu https://warszawa.naszemiasto.pl/jak-dzi ... c3-7581869 . Ostatnio bardzo on mi pomógł. Dajcie znać, dzięki.
Potrafię nie zauważać, czego zauważać nie chcę; potrafię się uśmiechać przez smród.

Kamila
Posty: 382
Rejestracja: pn mar 23, 2020 11:02 am

Re: Wypożyczalnia aut

Post autor: Kamila »

Jeśli marzy Wam się wynajem auta luksusowego lub sportowego, to polecam zapoznać się z ofertą wypożyczalni samochodów Global Elite Car na stronie internetowej globalelitecar/pl/. Jak widać flota tam jest naprawdę świetna, mają Audi, Porsche, Lamborghini i inne dobre marki ;) Jestem przekonana, że uda Wam się tam wybrać jakieś auto ;)

Julia66
Posty: 438
Rejestracja: pn sie 17, 2020 5:16 pm

Re: Wypożyczalnia aut

Post autor: Julia66 »

Polecam przejrzeć tą ze strony: wynajmij-samochod.eu/wynajem-aut-dostawczych-lodz  . Ma naprawdę korzystne warunki wynajmu, rozsądne ceny i szeroki wybór aut. Dodatkowo można ją znaleźć w różnych miejscach w Polsce dzięki czemu na pewno będziesz mieć okazję skorzystać z jej oferty.

Xenia
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 30, 2020 3:13 pm

Re: Wypożyczalnia aut

Post autor: Xenia »

Jeszcze nie wiem jak działają w praktyce, ale teoretycznie dowiedziałam się ze strony firmy Mad-Cars mad-cars/pl/ostrow-wielkopolski/ . Mają niezwykle ciekawą ofertę i kolekcję pojazdów, która bardzo mnie interesuje. Przyjeżdża do mnie siostra z zagranicy i chciałabym z nią się wybrać na jakąś wyjątkową wyprawę. Zależy mi, aby poznała okolice miasta, którego jeszcze nie zna. Moim zdaniem to świetny pomysł.

Lana
Posty: 200
Rejestracja: ndz cze 07, 2020 6:42 pm

Re: Wypożyczalnia aut