Marketing w firmie

kobietki33
Posty: 799
Rejestracja: pt sie 21, 2020 9:27 am

Re: Marketing w firmie

Post autor: kobietki33 »

Od jakiegoś czasu zastanawiałem się nad rozwojem swojej firmy. Udało mi się znaleźć kilka ciekawych wpisów w sieci na stronie windowsmania/pl/social-media/czym-jest-linkedin-biznesowy-portal-spolecznosciowy/ . Moim zdaniem to bardzo ciekawa stronka, na której można znaleźć spory wachlarz różnorakich treści. Jak dla mnie to naprawdę warto tam zaglądać.

zuzula12
Posty: 1486
Rejestracja: pt lut 26, 2021 10:39 am

Re: Marketing w firmie

Post autor: zuzula12 »

Czy wiecie ile kosztują artykuły sponsorowane i dlaczego warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Uważam, że reklama stanowi w dzisiejszych czasach podstawę rozwoju praktycznie każdego biznesu, dlatego polecam Wam sprawdzić ofertę firmy CMSPOT.

jula
Posty: 377
Rejestracja: sob lip 11, 2020 10:40 pm

Re: Marketing w firmie

Post autor: jula »

Jesli chcesz promować swoją firmę w social mediach to ten artykuł inspiracjemarketingowe/pl/jakie-posty-publikowac-aby-zwiekszyc-aktywnosc-uzytkownikow/ może ci pomóc. Warto wiedzieć co zrobić żeby przyciągnąć uwagę nowych użytkowników.

jankat
Posty: 186
Rejestracja: wt lut 02, 2021 8:27 am

Re: Marketing w firmie

Post autor: jankat »

Ja polecam agencję marketingową AdVist. Powierzyłam im reklamę swojej firmy i nie żałuję. Wprowadzili wiele ciekawych rozwiązań jak np. kampanie facebook ads advist/pl/uslugi/facebook-ads/. Moja firma stała się bardziej rozpoznawalna i zyskałem wielu nowych klientów :)

furka
Posty: 499
Rejestracja: śr mar 10, 2021 3:47 pm

Re: Marketing w firmie

Post autor: furka »

Tutaj https://www.kobietyebiznesu.pl/tradycyj ... my-wybrac/ możecie poczytać na temat kanałó reklamy. Dzisiejsze social media oferują zaawansowane narzędzia reklamowe, które umożliwiają precyzyjne targetowanie reklam. Dzięki zbieraniu danych demograficznych, analizie zachowań użytkowników oraz ich preferencjom, firmy mogą kierować swoje reklamy do bardzo wąskich grup docelowych. To znacząco zwiększa szanse na dotarcie do właściwych osób i przekształcenie ich w lojalnych klientów.

ODPOWIEDZ