Portal znany-ksiegowy

piotrtalikos
Posty: 3
Rejestracja: pn lut 24, 2020 12:05 am

Portal znany-ksiegowy

Post autor: piotrtalikos »

Chcę otworzyć działalność gospodarczą i pracować w końcu na własny rachunek. Co sądzicie o wejściu w biznes internetowy i sprzedaż produktów przez internat? Myślicie, że będzie to opłacalne? Obecnie jestem na etapie szukania księgowego, który wytłumaczy mi jak zrobić to krok po kroku. Znalazłem stronę znany-ksiegowy/pl/ która umożliwia porównanie cen kilku księgowych w każdym mieście. Chciałbym was spytać czy korzystaliście z ich usługi i czy znaleźli dla was dobre biuro rachunkowe. Będę wdzięczny za waszą pomoc w tym temacie.

Pańcia
Posty: 230
Rejestracja: pt sty 31, 2020 12:03 pm

Re: Portal znany-ksiegowy

Post autor: Pańcia »

Otwierając własną działalność, bardzo dobrze jest zatrudnić dobrego księgowego. Trzeba jednak myśleć też o tym by samemu lekko chociaż poszerzać taką wiedzę. Warto czytać takie blogi goldentax/com/pl/blog/34-ryczalt-od-przychodow-ewidencjonowanych.html by trochę bardziej poszerzyć swoją wiedzę w tym temacie.

marysia8383
Posty: 55
Rejestracja: sob sie 01, 2020 4:21 pm

Re: Portal znany-ksiegowy

Post autor: marysia8383 »

Sklep internetowy teraz to na pewno dobry pomysł. Pamiętaj o powiadomieniach push. Teraz pewni nic ci to nie mówi, ten blog rozjaśni temat adnext/pl/blog/powiadomienia-push/. Po pandemii tez na pewno biznes sie opłaci, większość osób teraz kupuje on-line.

nata29
Posty: 121
Rejestracja: czw sty 30, 2020 6:56 pm

Re: Portal znany-ksiegowy

Post autor: nata29 »

Koniecznie poczytajcie sobie czym jest biała lista podatników VAT. Funkcjonuje od niedawna, ale jeśli nie będziecie z niej korzystać, bo możecie narobić sobie wielu problemów. Warto więc dowiedzieć się więcej na temat obowiązujących przepisów i oczywiście powinności jakie na nas nakładają. Taka wiedza na pewno się przyda, gdy prowadzimy swój własny biznes.

magiczna
Posty: 168
Rejestracja: sob lut 20, 2021 8:08 am